خانه > Uncategorized > پیشکش به مسلمانان مقلد و مدافع رژیم قاتل و خونخوار اسلامی ایران

پیشکش به مسلمانان مقلد و مدافع رژیم قاتل و خونخوار اسلامی ایران

اماما ! من بر آن سیمای همچون عَنترت ریدم
بر آن ریش و سبیل و صورت بد منظرت ریدم

گرچه دورم با تاسف از حضور انورت لیکن،
من مخلص غیاباً بر حضور عَن وَرت ریدم

امامی، رهبری، اما بقدر خر نمیفهمی
به ریشت ، بر آن فهمِ هم از خر كمترت ریدم

به توضیح المسائل ، آن اراجیفی كه بنوشتی
به تالیفات بی ارج و بهای دیگرت ریدم

به تسبیح و عَبا و جامه ی تقوی كه پوشیدی
بر آن عمامه ی پیچیده بر دور سرت ریدم

شنیدم گفته ای مسجد بُوَد از بهر ما سنگر
به سرتاپای آن مسجد كه باشد سنگرت ریدم

ز حزب اللّهیان تشكیل نیرو دادی و لشكر
به نیرویت، به حزبت، بر تمام لشكرت ریدم

نه تنها بر خودت بل بر طرفــدارانت ای خائن
که بر فرق پسر، دختر، برادر، خواهرت ریدم

نداری چون پدر، من از پدر چیزی نمی گویم
ولی ای بی حیا رهبر به روح مادرت ریدم

عیال مهربانت وقت ریدن شد فراموشم
كنون (با عذرخواهی) بر دهان همسرت ریدم

تو ریدی بر تمــام مملکت منهم پی جبران
ز انگشتان پا بگرفته تا فرق سرت ریدم

تو آن جغدی که بال و پر ترا بخشید آن کوسه
روا باشــد اگـر گـویـم که بر بال و پرت ریدم

بُوَد گوش تو كر، فریاد ملت بی اثر، ای خر
کنون من ای خر مُظطَر، بر آن گوش كرت ریدم

اگر اسلام اهریمن برایت بوده است آیین
بر الله ت، به قرآنت، بر آن دین سراسر نکبتت ریدم

اگراینست ترا دین وَ گر اینست پِیغمبَر،
به آئینت، به دینت، بر سر پیغمبرت ریدم

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

.نام و عکس نویسنده این مقاله حذف شده است، برای توضیح بیشتر به نکات ذیل توجه فرمائید

توجه 1 : در خبرنامه گویا آقای هادی خرسندی نوشته زیر را (که احتمالا میتواند در ارتباط با نوشتار بالا میباشد) به چاب رسانده اند.  از نظر این وبسایت صحت و سقم این توضیح هیچگونه خدشه ای به پیام نهایی این نوشتار ندارد و از ارزش کار نویسنده (هر که بوده) نمیکاهد. 

!يک مقاله‏ی تحقيقی که از من بعيد است

هادی خرسندی

اول اجازه ميخواهم اينجا يکبار ديگر انتساب آن منظومه‏ی رکيک را به خودم تکذيب کنم که در دايره‏ی اينترنت همچنان با عکس و امضای من ميچرخد.

آن شعر رکيک مال من نيست
جز گفته‏ی شيک مال من نيست

هر جا قلمی جدا ز پاکی‏ست
آن پارکر و بيک مال من نيست

http://news.gooya.com/columnists/archives/099896.php

توجه ۲ : آقای هادی خرسندی ایمیلی با متن زیر بمن دادند، که من بر اساس آن نام و عکس ایشان را از روی این مقاله برداشتم.
ایمیل آقای هادی خرسندی 
مزخرفات گفته شده از هادی خرسندی نیست
تقاضای کمک هادی خرسندی از هموطنان
باز شعر مبتذلی که ردیفی رکیک دارد و با «من ای رهبر» یا «الا رهبر» شروع میشود با اسم و عکس من بطور گروهی برای دیگران ایمیل میشود. از هموطنان خواهش میکنم چه این به اصطلاح شعر را دیده باشند، چه ندیده باشند، در فیسبوک ها و سایت هاشان این را بازتاب دهند. پیشاپیش سپاسگزاری میکنم. هادی خرسندی 
(آقای منصور شعر از هادی نیست)
 
پاسخ من به ایمیل آقای خرسندی 
آقای هادی خرسندی
 بعقیده من شعر گفته شده مزخرف نیست و انزجار شدید یک ایرانی از یک سلطه وحشی و بیشعور بر مردم ما را میرساند. صرفنظر از این مساله، در پست این مقاله در وبلاگ ام توضیح کافی داده شده است که شعر از شما نیست و همچنین نام و عکس شما از آن حذف گردیده است، با سپاس از توضیح سرکار
منصور راستانی
  1. fozul
    فوریه 12, 2012 در 11:47 ب.ظ.

    این شعر از هادی خرسندی نیست! دو سال پیش هم در اینترنت به‌صورت کپی/ پیست به‌صورت وسیع منتشر شد و هادی خرسندی انتصاب آن را به خود تکذیب کرد!
    هادی خرسندی
    «اول اجازه ميخواهم اينجا يکبار ديگر انتساب آن منظومه‏ی رکيک را به خودم تکذيب کنم که در دايره‏ی اينترنت همچنان با عکس و امضای من ميچرخد.
    آن شعر رکيک مال من نيست
    جز گفته‏ی شيک مال من نيست
    هر جا قلمی جدا ز پاکی‏ست
    آن پارکر و بيک مال من نيست»
    http://news.gooya.com/columnists/archives/099896.php

    • فوریه 13, 2012 در 6:06 ق.ظ.

      با سپاس، نظر شما در پست تحت عنوان توجه ۱ منعکس گردیده است.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

